December kadootjes of op ander moment in het jaar

Het is weer de maand waarin traditiegetrouw door veel mensen kadootjes aan anderen worden gegeven. Het hoeft niet altijd iets te zijn dat wordt gekocht uit de vele folders die in de brievenbus vallen. Kijk eens naar deze lijst:

101-ways-to-give



Ik heb er al wat ideetjes opgedaan om de komende ontvangers blij mee te maken. Het zal niet direct in de komende maand gebeuren. De rest van het jaar biedt ook mogelijkheden om mensen eens blij te maken met een klein gebaar, toch?

Lavender

Reacties

  1. Hoi Maxi,

    Wat een leuk idee om andere dingen weg te geven dan gekochte kadootjes. Spreekt me aan!

    Ik reageer even op je vraag over het wensen-bord. Het is eigenlijk een leuke manier om een plekje te maken voor al die dingen die je graag zou willen zien gebeuren en waar je maar niet toe komt. Het helpt je een beetje om erop te focussen. Om een voorbeeld te noemen: stel je wilt een keer een deken haken wat er maar nooit van komt. Wanneer je dan een plaatje ervan ziet hang je die op op dat bord.

    Ik zie dat jij in de linker kolom al een wensen bord heb...is net zo iets eigenlijk.

    Het is bij mij een experiment hoor, maar ik hou wel van visualiseren van dingen, dat bakent wat af.

    En o ja, ik wilde het bord op de slaapkamer hangen maar dat vond mijn (nette, haha) man wat onrustig. De zolder is inmiddels bij mij een leuke plek (zie mijn blog vrijdag 16 sep 2011) dus ik vind het prima dat hij daar komt te hangen.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    ps. De bijbel is ook mijn 'beste boek van de weg'. Gaaf dat je er in bent gaan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Organized Like Jen - Filofax