1 jaar bezig

Hmm ik vind het toch wel een mooie mijlpaal. Vandaag precies 1 jaar geleden heb ik een bijbel gekocht. Ik had er in mijn opvoeding thuis nooit iets mee te maken gehad. Door omstandigheden en een nieuwsgierig karakter (dat blijkbaar op latere leeftijd wakker werd) werd ik getriggered om meer te weten. Meer? Alles eigenlijk, want ik wist niets.

Een jaar verder en ik kan er echt iets over vertellen. Ben er natuurlijk lang niet en heb het idee dat ik zal blijven leren. Wel heel mooi, heel heftig en heel intrigerend. Ook hier op internet en / of in opschrijfboekjes, verschijnen allemaal gedachten, teruggevonden verzen en overdenkingen.

Ja, Gods zegen.
Lavender

Reacties

  1. Wow, tot geloof gekomen. De verhalen zijn vaak niet echt mooi. Maar als je gegrepen wordt dan raak je het niet meer kwijt. Soms een periode als je in een diep dal zit, Dat kan. Ik heb dat al vaker mee gemaakt en iedere keer daarna werd ik steeds opnieuw meer betrokken bij geloof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het gekke is, er is geen sprake van een periode met een diep dal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n diep dal hoeft ook helemaal niet, hoor Maxi. Dat heb ik ook nooit gehad. Geloof krijg je ook niet door gelovige ouders. Geloof word je gegeven en daar hoef je zelf niets voor te doen.
    Liefs, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Organized Like Jen - Filofax