Leuk kadootje voor geboorte jongen ex-collega



Ja je wilt toch een leuk kadootje kopen als een ex-collegaatje een zoontje krijgt nietwaar?! Nou ik moet zeggen dat ik toch grappig geslaagd ben. Twee rompertjes (daar hebben ze volgens mij nooit genoeg van) - in twee maatjes (hahahaha als niet moeder weet ik dat soort dingen nie) en verpakt in een leuk doosje. De rompertjes komen aardig overeen met deze afbeeldingen. Het doosje was blauw gestreept met een strik er op! Uiteraard net de rompertjes in het doosje gedaan en het geheel nog eens ingepakt. Nah!

Maxi

Reacties

  1. Hi Maxi!
    Thank you for including me on your blog list. I'm your newest follower from the US. Vanna


    Dank u voor het opnemen van mij op je blog lijst. Ik ben je nieuwste volgeling van de USA.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Organized Like Jen - Filofax